نوشته شده توسط : alipour

۱۰۰ 
مملکت بخشید و ستد با کشور‌ایران را لغو کردند پایشگر-وزیر امور خارجه امریکا ابراز امیدواری کرد به توافق جدیدی با کشور ایران رسد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، وزیر خارجه آمریکا به هم پا وزیر خزانه داری این مرز و بوم در نشستی خبری درباره تحریم های ایالات متحده درمقابل کشور ایران صحبت گفتند .

به نوشته مهر، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز جاری دوشنبه به تشریح جزئیات بیشتری درباره تحریم های یکجانبه و غیررسمی اخیر این کشور علیه ایران پرداخت .

وزیر 
خارجه ایالات متحده در کنفرانس خبری خود در این خصوص داعیه کرد: به دنبال فشار اقتصادی بی سابقه بر ایران هستیم تا این میهن نتواند عالم و خاورمیانه را بی ثبات کند! 
مایک پمپئو ادامه داد: امیداریم که به توافق جدیدی با کشور‌ایران برسیم . امروز تمام تحریم های کنسل شده به واسطه برجام را گشوده می گردانیم . در زمان سر گروهی جمهوری ترامپ، ۱۹ دُور از تحریم ها را در مقابل ایران اجرا کردیم . 
با اعلام تصمیم آمریکا از ماه می، بیش از ۱۰۰ میهن بخشید و ستد خود با تهران را لغو کرده اند! 
او در ادامه مدعی شد: هر کسی با کشور ایران بر مغایر این تحریم ها، بخشید و ستد کند عواقب دردناکی در انتظارش خواهد بود! معافیت ها برای برخی از کشورها به برهان اطمینان یافتن از عدم پیدایش معضلات برای ان ها به رخ موقت است .

پمپئو بیش تر کرد: چین، هند، ایتالیا، یونان، ژاپن، کره جنوبی، تایوان و ترکیه جزء ۸ مرز و بوم معاف از تحریم ها هستند؛ به گفتمان برای به صفر رساندن واردات نفت از کشور‌ایران ادامه می دهیم . درآمدهای نفتی کشور ایران در بانک های بیرون از این مملکت فقط می توانند در امور بشردوستانه به کار بروند .

در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی، استیو منوچین وزیر بانک داری آمریکا نیز گفت: روز جاری واشنگتن آخری گام های خود را در مسئله تحریم های بدون نقص کشور ایران برداشت . امروز تحریم های بی نقص خود علیه تهران را گشوده می گردانیم . بیش از ۷۰۰ فرد، گروه، هواپیما و کِشتی را تحریم کردیم که در تاریخ ایالات متحده بی سابقه بوده می باشد .

وزیر بانک داری آمریکا افزود: صدها شخص و تیم دیگری که تحریم های آن ها پس از توافق هسته ای برجام کنسل گردیده بود، را مجدد در فهرست تحریم ها قرار دادیم . امروز ۵۰ خزانه ایرانی و بیش از ۵۰ شرکت پایین تیم ایرانی را هدف قرار می دهیم . ۴۰۰ قضیه مختص در حوزه های کشتیرانی و هواپیمائی اهل ایران و نیز ۲۶۰ نفر نیز در لیست تحریمی ما می‌باشند .

او ادعا کرد: بیش از ۹۰۰ زمینه مربوط به کشور‌ایران در ارتفاع دولت ترامپ در ۲ سال قبل تحریم گردیده اند . ایران زیر فشار های خرد کننده بین المللی قرار داراست . آن ها می بایست از توسعه و گسترش سلاح های (دفاع) موشکی خود خودداری کنند! از تلاش تهران به مراد دُور زدن تحریم ها نیز پرهیز می کنیم .

پمپئو در جواب به خبر نگار اسکای نیوز در رابطه روش دوگانه واشنگتن در قبال ایران، در ادعائی مضحک مدعی شد: راه و روش ما در دولت ترامپ در این باره یکسان بوده می‌باشد . 
کشور ایران جان شهروندان آمریکائی را در خطر قرار داده است! 
منوچین در جواب به خبرنگاری در رابطه تعامل این مملکت با اتحادیه اروپا در این خصوص طولانی تر کرد: ما هیچ وقت نگفتیم که اروپائی ها از تحریم ها معاف می شوند . ما انتظار داریم که آن ها با ما همکاری نمایند . تنها بخشید و ستد بشردوستانه می توانند انجام شود . به همه کشورهای اروپائی گفته ایم که دقیقا ما به دنبال چه چیزی هستیم . برخی از کمپانی های اروپائی تصمیم به جدا داد و ستد با کشور ایران گرفته اند .

پمپئو در پاسخ به خبر نگار الجزیره که در رابطه «برخودر دوگانه و متعدد واشنگتن در قبال کشور ایران و عربستان» سئوال کرده بود، مدعی شد: کشور ایران به حوثی ها در یمن امداد می کند، اسرائیل را به فنا تهدید می کند، به شیعیان در عراق یاری کرده و به دولت سوریه امداد می کند؛ پس در میان اخلاق کشور ایران و عربستان تفاوت زیادی وجود داراست .

پایگاه خبری تحلیلی
ریاض در راستای پیکار با تروریسم خیلی عملکرد کرده است! 
در ادامه خبرنگاری از وزیر خارجه آمریکا درباره ۳ معافیت تحریمی واشنگتن درمقابل تهران سئوال کرد . پمپئو در جواب گفت: نیروگاه بوشهر گوشه ای از استثنائات ما در این خصوص هستند . موارد معافیت سه گانه، محدود و موقت میباشند و به زودی داده ها آن را منتشر می کنیم .



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

پایشگر-عضو کارگری شورای عالی با اشاره به کاهش قدرت خرید کارگران به ۳۳ درصد در سال روان گفت: در هم اکنون حاضر عقب ماندگی مزد از معیشت به ۶۷ درصد ارتقا پیدا کرده می باشد .

به گزارش پایشگر، علی خدایی در جلوس کرد مشترک نمایندگان کارگری و کارفرمایی با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، عمل و رفاه اجتماعی با اشاره به مطالبات جامعه کارگری از این وزارتخانه گفت: امیدوارم تعیین شما منافع مشترک جامعه کار و ساخت را رقم بزند؛ قضیه امنیت شغلی، ارزان ترین مطالبه جامعه کارگری میباشد که در این خصوص آئین طومار تبصره یک ماده ۷ قانون فعالیت در خصوص هدایت قراردادهای کار در شغل ها غیر همیشگی بنا کردن گردیده و در صف توقع تحلیل در هیئت دولت قرار دارد .

عضو کارگری شورای خوب کار با اشاره به وضعیت معیشتی جامعه کارگری گفت: معیشت کارگران در سال ۹۱ با کاهش دور از شوخی مواجه شد به این ترتیب که حقوق و دستمزد سال ۹۱ فقط ۳۷ درصد از هزینه های معاش را پوشش می دهد که نهایتا پس از یکسری سال ما توانستیم در سال روان ۱۳ درصد از عقب ماندگی حقوق نسبت به هزینه معیشت را جبران کنیم و به این ترتیب حقوق و دستمزد سال ۹۷ توانست ۵۰ درصد از هزینه های معاش یک خدمتکار را پوشش دهد ولی متاسفانه با توجه به اتفاقات و خلل ها اقتصادی به وجود آمده در سال جاری قدرت خرید کارگران کاهش پیدا کرد و در حالا حاضر حقوق و دستمزد و درآمد یک خانوار ۳ نفره فقط ۳۳ درصد از هزینه معیشت را پوشش می دهد . بنابراین در هم اکنون حاضر عقب ماندگی مزد از معیشت به ۶۷ درصد ارتقاء پیدا کرده است .

پایگاه خبری تحلیلی

خدایی، تشکل یابی را یکی دیگر از سه ضلع مطالبات کارگری تیتر کرد و افزود: در درحال حاضر حاضر با تلاش های فیس گرفته در بازه مسئولیت آقای ربیعی می توانیم داعیه کنیم تنها ۱۰ درصد کارگران بوسیله تشکل ها مدیریت می شوند . بنابراین، این مورد نیز مطالبات جامعه کارگری از وزیر تعاون، فعالیت و رفاه اجتماعی می‌باشد .

این فعال کارگری با تاکید بر اینکه امنیت شغلی، معیشت و تشکل یابی سه ضلعی میباشند که بر روی یکدیگر تاثیر می گذارند به عدم رعایت سه جانبه گرایی در برهه زمانی سرپرستی محسنی بندپی نفد کرد و افزود: به جرأت داعیه می کنیم در دوران سرپرستی آقای بندپی در حوزه ارتباط ها عمل و سه جانبه گرایی جراحت جدی دیدیم و نتوانستیم حتی در این بازه حدود ۳ ماهه یک گرد‌همایی شورای خوب کار را برگزار کنیم و به رغم پیگیری های متعدد کمترین توجه به سه جانبه گرایی فیس گرفت .

عضو کارگری شورای خوب عمل تاکید کرد: در حالی طی ۴ ماه پیشین جلوس کرد شورای خوب فعالیت برگزار نشده میباشد که مواد ۱۶۷ و ۱۶۸ ضابطه عمل به برگزاری شورای خوب عمل دست‌کم یکبار در ماه تاکید دارد .

خدایی تاکید کرد: ضمن این‌که جلسات شورای خوب کار نباید صرفا به برگزاری جلسات با فرمان کار حقوق و دستمزد محدود شود بلکه این شورا عالی ترین نهاد بنا کردن سیاست ها در حوزه تهیه و تنظیم روابط عمل است .

واریز
منابع تامین اجتماعی به خزانه/ عقبگرد به دولتی شدن تامین اجتماعی
وی همچنین با نفد از واریز منابع معالجه تامین اجتماعی به حساب بانک داری کل میهن در میزان دارایی این سال گفت: به رغم اینکه از مطالبات مشترک نمایندگان کارگری و کارفرمایی رئیس سازمان تامین اجتماعی بوسیله کارگران و کارفرمایان می‌باشد اما این تصمیم دولت در بودجه ۹۷ برای واریز منابع درمان سازمان تامین اجتماعی به بانک عقبگرد به قبلی هست و مدیر تامین اجتماعی را مدنی خیس می نماید .



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


دولت امریکا هشت سرزمین را از تحریم های ضد ایرانی معاف کرد .
۸
میهن از تحریم‌های ضدایرانی امریکا معاف شدند
پایشگر- دولت امریکا هشت مرزو بوم را از تحریم های ضد اهل ایران معاف کرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر ،بلومبرگ به نقل از یک رده عالیرتبه دولت آمریکا گزارش بخشید که در آستانه تحریم های ضدایرانی، واشنگتن با معافیت ۸ میهن برای ادامه خرید نفت از تهران موافقت کرده است .

پایگاه خبری تحلیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، آمریکا ۸ مملکت از قبیل ژاپن، هند و کره جنوبی را راجع به خرید نفت جمهوری اسلامی ایران پس از اعمال دوباره تحریم های آینده مشمول معافیت خویش قرار اعطا کرد .

بر پایه گزارش این رسانه، یک رده عالیرتبه دولت آمریکا اعلام کرد که متحدان نزدیک آمریکا از پاراگراف ژاپن و کره جنوبی به همپا هند که وابستگی زیادی به نفت جمهوری اسلامی ایران دارا‌هستند این معافیت را اخذ کرده‌ اند؛ البته توقع می‌ رود لیست کامل معافیت های نام برده دوشنبه آینده (روز اولیه اعمال تحریم های ضدی ارانی واشنگتن) منتشر شود .

چین نیز جزء کشورهایی می باشد که اجازه خریداری نفت کشور‌ایران را اخذ کرده اند البته مذاکرات با پکن در این باره ادامه دارد .

۴ کشور دیگر در این گزارش معرفی نشده اند .

یک رده امریکایی یاد نشان کرد معافیت از اجرای تحریم ها برای پرهیز از ارتقا ارزش نفت واگذار شده البته کشورهای مشمول معافیت عهدوپیمان داده اند واردات نفت خود از کشور ایران را کاهش دهند .

انتظار می رود مایکل پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده روز جاری معافیت ۸ مرزوبوم از تحریم های نفتی امریکا را رسماً اعلام کند .

این درحالیست که هشتم ماه می سال روان میلادی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که از برجام خارج می شود و نه تنها تحریم های قبل را گشوده می گرداند بلکه تحریم های جدید در مقابل تهران را هم اعمال خواهد کرد .

ششم آگوست ۲۰۱۸ اولین تحریم های آمریکا علیه کشور ایران که پس از توافقنامه هسته ای در سال ۲۰۱۵ متوقف شده بود، مجدد به اجرا نهاده شد .

تحریم های آمریکا مشتمل بر محدودیت دارای ارتباط با تجارت ایران در مورد طلا و فلزات گران بها و تحریم های هواپیمایی و خودرویی هستند .

تحریم های نفتی کشور ایران هم از ۴ نوامبر سال ۲۰۱۸ به تراز اجرا در می آید .



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

پایشگر- رسانه های خبری از کشته شدن دست اندک هشت نفر در اتفاق تیراندازی مرگبار در ایالت پنسیلوانیای ایالات متحده خبر دادند .

به گزارش پایشگر به نقل از اسپوتنیک، پلیس در ایالت پنسیلوانیا آمریکا به حادثه تیراندازی واکنش نشان اعطا کرد .

پلیس اعلام کرد که این واقعه در حیطه «پیتسبورگ» پنسیلوانیا روی داده هست .

پایگاه خبری تحلیلی

منابع با خبر ۸ کشته را او‌لین آمار این رخداد مرگبار اعلام کرده اند .

در جریان این تیراندازی که در کنیسه «جماعت درخت حیات» روی داد، ۲ نیروی پلیس هم تا کنون زخمی شده اند .

این درحالیست که مهاجم تا کنون دستگیر نشده و لذا پلیس از مردم منظور است تا به محل رخداد نزدیک نشوند .



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

حقوق
و مزایا و دریافتی‌های فرهنگیان هم بایستی کاملا همخوانی با قانون باشد
پایشگر- علی الهیار ترکمن درباره اندازه پرورش دارایی وزارت یادگرفتن و پرورش در سال ۹۸ و احتمال افزایش حقوق و دستمزد دوباره در سال جاری با اعتنا به تشدید مشکلات اقتصادی در ماه‌های اخیر گفت: چاره‌ای نداریم جز آنکه در چارچوب ظرفیت‌های رسمی حرکت کنیم .

پایگاه خبری تحلیلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، علی الهیار ترکمن افزود: حقوق و دستمزد و مزایا و دریافتی‌های فرهنگیان نیز باید کاملا مطابقت و همخوانی با ضابطه باشد .

معاون گسترش رئیس و پشتیبانی وزارت فراگیری و رشد با ابلاغ اینکه یک‌سری برنامه را در قالب همین ظرفیت‌های قانونی شروع کرده‌ایم اظهار کرد: در ماده ۶۳ ضابطه برنامه ششم بسط تاکید شده می‌باشد که لایحه رتبه‌بندی معلمان به منظور ایجاد یک نظام طبقه بندی از صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان بنا کردن شود و مهندسی نیروی انسانی بر اساس این گواهی که بایستی به مجلس برود و به ثبت برسد فیس پذیرد .

الهیار ادامه داد: تا کنون بخش قابل توجهی از فعالیت انجام و لایحه رتبه بندی در دولت در دست تحلیل است . که بایستی معطل بمانیم با چه محتوایی در مجلس به تصویب می رسد .

وی با درخواست از دولت و نمایندگان مجلس برای رساندن مرتبه بندی به دارایی ۹۸ اظهار کرد: علاوه بر مرتبه بندی، استفاده از ظرفیت‌های موجود را نیز مدنظر داریم . معلمانی را داریم که ۲۴ ساعت موظفی قانونی خود را انجام میدهند و ساعاتی را به حق‌التدریس غیرموظف اختصاص می دهند که خیر دائمی میباشد و خیر کسورات بازنشستگی به آن تعلق می گیرد که در غایت نه در حقوق و دستمزد بازنشستگی و پاداش نقطه پایان خدمت لحاظ می‌گردد و نه بهره‌برداری دیگری از آن فیس میگیرد و دریافتی آن‌ها به همان ۹ ماه کاری منتهی می گردد .

نائب رئیس بسط مدیریت و پشتیبانی وزارت یادگرفتن و رویش با ابلاغ این که یکی از برنامه های ما این بود که میزان حق‌التدریس غیرموظف را محاسبه کنیم گفت: میانگین حق‌التدریس غیرموظف، شش ساعت میباشد که آن را به ساعت مکلف بیشتر و مابه‌ازای ریالی اش را وارد فیش حقوقی می‌کنیم . به این ترتیب هم جزء مستمر ۱۲ ماهه فیش حقوقی قرار میگیرد و نیز کسورات به آن وابستگی می گیرد که در حقوق بازنشستگی لحاظ می‌گردد . این طرح اختیاری می‌باشد .

الهیار ادامه داد: برنامه‌های میان برهه زمانی و بلند مدتی را طراحی و در دست اجرا داریم، البته درباره ارتقا مجدد دستمزد معلمان در سال جاری به علت مشکلات اقتصادی، طبق مقررات و تصمیمات دولت و مجلس تصمیم گیری میگردد .



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

پایشگر-سرپرست دانش کده آزاد اسلامی ۷ نفر از رؤسا و معاونان آموزشی واحد‌های دانشگاه آزاد را پس از محرز شدن تخلف آن ها در پذیرش غیررسمی داوطلبان طبی عزل کرد .
پایشگر-سرپرست دانشکده آزاد اسلامی ۷ نفر از رؤسا و معاونان آموزشی واحد‌های دانش گاه آزاد را پس از محرز شدن تخلف آن‌ها در قبول غیر قانونی داوطلبان پزشکی برکنار کرد .

به گزارش پایشگر به نقل از ارتباط ها همگانی دانشکده آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی پس از آنالیز و ثابت تخلف در پذیرش و تصویب نام غیر رسمی داوطلبان علم ها پزشکی، ۷ بدن از رؤسا و معاونان آموزشی واحد‌های کالج آزاد اسلامی را برکنار کرد .

پایگاه خبری و تحلیل

از آنجایی که در مراحل اعلام نتایج آزمون کنکور ۹۷ رشته‌های علم ها پزشکی ناهماهنگی و به تبع آن ابهاماتی پیش آمد، متأسفانه بعضا از رؤسا و معاونان آموزشی واحد‌های کالج آزاد اسلامی بدون دقت به دستورالعمل‌های اداره مرکزی مبادرت به تصویب نام داوطلبان مجموعه طبابت کردند که سرپرست کالج آزاد اسلامی پس از اطمینان کامل از این اقدام غیرقانونی و اثبات آن از سوی مراجع نظارتی دانشگاه، این مدیران را از سمت‌های خود عزل کرد .
همینطور
برکنار دو مدیر واحد خلاف کار دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مجموعه‌های نظارتی کالج در هم اکنون چک است



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری و تحلیل ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد