نوشته شده توسط : alipour

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا؛ «مصطفی قلی خسروی» امروز(دوشنبه) در خاطرنشان کرد و گو با خبر نگار ایرنا افزود: در این ماه 471 هزار و 511 مبایعه نامه در دفترهای مشاوران املاک به تصویب رسید که در مقایسه با آذرماه پارسال که 536 هزار 986 موضوع بود، 14 درصد کاهش یافت . 

 

نماینده مدیر اتاق اصناف کشور‌ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک مملکت ادامه داد: آذر ماه در مرزوبوم 513 هزار و 144 قرارداد اجاره امضا شد که نسبت به مقطع شبیه پارسال قبل که 442 هزار و 257 اجاره نامه بود، 14 درصد کمتر شد . 

 

به گفته وی، آذرماه این سال در مجموع 996 هزار و سه قرارداد اجاره، رهن، خرید یا این که فروش تسکین دهنده در مرز و بوم به تصویب رسید که در مقایسه با برهه زمانی شبیه پارسال نیم درصد کاهش نشان می دهد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

** 

اوضاع مسکن در پایتخت رئیس اتحادیه مشاوران املاک ابلاغ کرد: آذرماه همین سال کل قراردادهای خرید و فروش و اجاره در تهران 321 هزار و 178 قضیه بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد کاهش یافت . 

 

وی ادامه داد: در این ماه 163 هزار و 265 مبایعه نامه در تهران امضا شد که در مقایسه با برهه زمانی شبیه پارسال که 123 هزار و 584 زمینه بود، 24 درصد افت کرد . 

 

به گفته وی، در این ماه 155 هزار و 265 اجاره طومار در دفترهای مشاوران املاک پایتخت در میان موجر و مستاجر امضا شد که در مقایسه با 130 هزار و 736 قرارداد اجاره آذرماه پارسال 16 درصد کمتر بود . 

 

به گزارش ایرنا، دفتر کار برنامه ریزی و اقتصاد تسکین دهنده وزارت شیوه و شهرسازی بتازگی اعلام کرد: تحلیل معاملات مسکن پایتخت در آذرماه نشان می دهد میانگین بها هر مترمربع سوئیت در آذر 1397 نسبت به آذرماه پارسال 92 درصد و نسبت به آبان ماه این سال پنج درصد ارتقا یافت . 

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

 

آذرماه ۶ هزار و ۹۵۰ فقره داد و ستد آرامبخش در شهر تهران به امضا رسید و متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در پایتخت ۹ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان ثبت شد . 

 

بر شالوده گزارش پیشین این دفتر هم در آبان ماه امسال میانگین قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی آپارتمانی در تهران 91 میلیون و 900 هزار ریال بود که نسبت به مهرماه 6 .4 درصد و در مقایسه با زمان مشابه پارسال 91 درصد رشد کرد . 

 

در آبان ماه تعداد معاملات واحدهای مسکونی آپارتمانی شهر تهران به هفت هزار و 17 واحد رسید که نسبت به مهرماه همین سال 26 .6 درصد و نسبت به آبان ماه پارسال 53 .1 درصد کاهش یافت . 

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایرنا؛ «مصطفی قلی خسروی» امروز(دوشنبه) در خاطرنشان کرد و گو با خبر نگار ایرنا افزود: در این ماه 471 هزار و 511 مبایعه نامه در دفترهای مشاوران املاک بهتصویب رسید که در مقایسه با آذرماه پارسال که 536 هزار 986 موضوع بود، 14 درصد کاهش یافت . 

نماینده مدیر اتاق اصناف کشور‌ایران در کمیسیون تخصصی مشاوران املاک مملکت ادامه داد: آذر ماه در مرزوبوم 513 هزار و 144 قرارداد اجاره امضا شد که نسبت به مقطع شبیهپارسال قبل که 442 هزار و 257 اجاره نامه بود، 14 درصد کمتر شد . 

به گفته وی، آذرماه این سال در مجموع 996 هزار و سه قرارداد اجاره، رهن، خرید یا این که فروش تسکین دهنده در مرز و بوم به تصویب رسید که در مقایسه با برهه زمانی شبیهپارسال نیم درصد کاهش نشان می دهد . 

** 
اوضاع مسکن در پایتخت رئیس اتحادیه مشاوران املاک ابلاغ کرد: آذرماه همین سال کل قراردادهای خرید و فروش و اجاره در تهران 321 هزار و 178 قضیه بود که در مقایسه با مدتمشابه پارسال 20 درصد کاهش یافت . 

وی ادامه داد: در این ماه 163 هزار و 265 مبایعه نامه در تهران امضا شد که در مقایسه با برهه زمانی شبیه پارسال که 123 هزار و 584 زمینه بود، 24 درصد افت کرد . 

به گفته وی، در این ماه 155 هزار و 265 اجاره طومار در دفترهای مشاوران املاک پایتخت در میان موجر و مستاجر امضا شد که در مقایسه با 130 هزار و 736 قرارداد اجاره آذرماه پارسال 16 درصد کمتر بود . 

به گزارش ایرنا، دفتر کار برنامه ریزی و اقتصاد تسکین دهنده وزارت شیوه و شهرسازی بتازگی اعلام کرد: تحلیل معاملات مسکن پایتخت در آذرماه نشان می دهد میانگین بها هر مترمربعسوئیت در آذر 1397 نسبت به آذرماه پارسال 92 درصد و نسبت به آبان ماه این سال پنج درصد ارتقا یافت . 

آذرماه ۶ هزار و ۹۵۰ فقره داد و ستد آرامبخش در شهر تهران به امضا رسید و متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در پایتخت ۹ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان ثبت شد . 

بر شالوده گزارش پیشین این دفتر هم در آبان ماه امسال میانگین قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی آپارتمانی در تهران 91 میلیون و 900 هزار ریال بود که نسبت به مهرماه 6 .4 درصد و در مقایسه با زمان مشابه پارسال 91 درصد رشد کرد . 

در آبان ماه تعداد معاملات واحدهای مسکونی آپارتمانی شهر تهران به هفت هزار و 17 واحد رسید که نسبت به مهرماه همین سال 26 .6 درصد و نسبت به آبان ماه پارسال 53 .1 درصد کاهش یافت . 



:: برچسب‌ها: تازه ترین اخبار ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

گفتگوی تلفنی مدیریت جمهور آمریکا دونالد ترامپ و رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان در خصوص خروج نیروهای آمریکایی از سوریه به اتفاق ای فاجعه بار تبدیل شد .

 

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

 

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست در این باره نوشت .
ترامپ روز چهارشنبه پیشین از برد بر داعش در سوریه خبر بخشید و خاطر نشان کرد که نبرد با داعش فقط ادله حضور نظامیان آمریکایی در سوریه بوده می‌باشد . نسبتاً ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی در این کشور بودند . سارا ساندرس سخنگوی کاخ سپید از مقدمه خروج ارتش از سوریه خبر اعطا کرد . وزیر دفاع آمریکا جیمس متیس به خاطر مخالفت با این تصمیم استعفا بخشید .
اطلاع داده شد که گفتگوی تلفنی بین روسای دولت در تاریخ ۱۴ دسامبر، که اردوغان نظیر قبلی کارایی داشت بفهماند که چرا آمریکا برای جنگ با داعش اسلحه به کردهای سوریه رسول و از آنها حمایت می کند . ضمن اینکه به گفته اردوغان، ترامپ خودش تاکید کرد که داعش شکست خورده می باشد .
این خبر نامه ، گوشه ای از این مکالمه را منتشر کرده است: «می دانید چه می کنم؟ سوریه متاع شما ، اینجانب خارج می شوم .»

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


به حیث می برسد که این گفتگوی تلفنی به حادثه فاجعه بار تبدیل شده می باشد . وزیر دفاع به حافظه این حرف ها استعفا داده می باشد .
البته به گفته ترامپ او به متیس و سایرین چندین ماه وقت داده بود تا تصمیم مربوط به سوریه را اعلام کنند اما هیچ کس چیزی به وی ارائه نکرد .

 



:: برچسب‌ها: اخبار ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

روایت فرانس 24 از استعفای ماتیس و انزوای ترامپ

خبرنگار فرانس 24 در واشنگتن تاکید کرد، ترامپ با استعفای جیمز ماتیس بیش از پیش منزوی شده است.

؛ ماتیو مابن خبرنگار فرانس 24 درباره استعفای وزیر دفاع آمریکا و خالی شدن اطراف دونالد ترامپ از یاران نزدیک گفت: ترامپ اکنون دچار انزوای کامل است. جیمز ماتیس آخرین نفر از اطرافیان نزدیک رئیس جمهور آمریکا بود که نوعی حکومت داری کنترل شده و معقول را تضمین می کرد. این سخنی است که امروز اعضای کنگره به زبان می آورند.

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

وی افزود: استعفای ماتیس یک استعفای عادی مانند موارد دیگر نیست. سناتور مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواه در سنا از نگرانی زیادش از این بابت گفته است و لیندسی گراهام دیگر سناتور جمهوری خواه با نفوذ، در محفلی خصوصی از ایجاد فضای " پایان حکومت" نزد ترامپ یاد کرده است. گراهام دربرابر دوربین ها نیز تصمیم ترامپ به خروج نیروهای آمریکایی از سوریه را اشتباهی راهبردی خواند و از بابت رها کردن متحدان آمریکا در این کشور گلایه کرد.

مابن درباره موضع ترامپ مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان و واکنش پنتاگون گفت: واقعیت این است که خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان بیش از قضیه سوریه نظامیان را در پنتاگون نگران می سازد زیرا در سوریه داعش به هر حال شکست سختی خورده است و باقی مانده های آن را نیروهای روسیه و ارتش بشار اسد از میان بر می دارند. اما خروج آمریکایی ها از افغانستان آن طور که در راهروهای وزارت دفاع آمریکا می گویند شامل پنجاه درصد نیروهای حاضر می شود، با توجه به افزایش نفوذ طالبان در ماه های اخیر در این کشور، می تواند افغانستان را به سوی یک هرج و مرج جدید سوق دهد.



:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟!

یک زن نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش‌بینی کرده، پیش از مرگش برای سال ۲۰۱۹ نیز چند پیش‌گویی مهم انجام داده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از روزنامه سان، یک زن نابینای بلغاری به نام «بابا وانگا»که گفته می‌شود حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا، ظهور داعش و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود،‌ از قرار معلوم چند پیش‌گویی مهم نیز برای سال 2019 انجام داده که دو مورد از آنها درباره رؤسای جمهور آمریکا و روسیه است

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی!

طبق آنچه که در گذشته توسط برخی دیده و شنیده شده، این زن بلغاری که در سال 1996 در سن 85 سالگی درگذشت، از توانایی‌های ماوراءالطبیعه شگفت‌انگیزی برخوردار بوده که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر اتفاقات بزرگ جهان را پیش‌بینی کند.

او در کودکی پس از گرفتار شدن در یک توفان وحشتناک، به طرز مرموزی بینایی خود را از دست داد و تا پایان عمرش نابینا باقی ماند. البته برخی گفته‌اند او بر اثر این حادثه به طور کامل نابینا نشد و تا حد بسیار کمی می‌توانست محیط اطراف خود را ببیند.

با این حال، برخی مدعی‌اند که بابا وانگا با همین شرایط جسمی، پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن 51 میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین است، پیش‌بینی کرده است. به همین دلیل، با وجود آنکه بیش از دو دهه از مرگ او می‌گذرد، اما بسیاری از افراد در جهان در پایان هر سال برای پیش‌بینی اتفاقات سال بعد به پیش‌گویی‌های او مراجعه می‌کنند.

این پیرزن نابینا که در زمان حیات خود به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموس منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، ظاهرا درباره سال 2019 نیز چند پیش‌گویی مهم داشته است.

بابا وانگا در پیش‌گویی‌های خود برای سال 2019، به یک بحران اقتصادی بزرگ در اتحادیه اروپا و همچنین ترور رئیس‌جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) اشاره کرده است. او پیشگویی کرده که تلاش برای ترور پوتین از داخل تیم امنیتی او صورت می‌گیرد اما مشخص نکرده است که این سوءقصد به مرگ رئیس‌جمهور روسیه منجر خواهد شد یا خیر.

این پیرزن بلغاری همچنین پیش‌بینی کرده که یک سونامی ویرانگر شبیه به سونامی سال 2004 در آسیا اتفاق خواهد افتاد و یک شهاب‌سنگ بزرگ نیز در خاک روسیه فرود خواهد آمد.

اما جالب‌ترین پیش‌بینی بابا وانگا برای سال 2019 درمورد ترامپ است. او پیش‌بینی کرده که رئیس‌جمهور آمریکا در سال 2019 بر اثر ابتلا به یک بیماری مرموز، شنوایی خود را به طور کامل از دست خواهد داد و دچار آسیب مغزی خواهد شد.

پیرزن نابینای بلغاری برای سال 2018 نیز پیش‌بینی کرده بود که چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد. افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیش‌گویی‌ها را بیش از 20 سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها رگه‌هایی از حقیقت دیده می‌شود.

در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها 4.1 بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.

 



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

والدین (جمع)


:: بازدید از این مطلب : 332

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

قائم منزلت خزانه مرکزی ضمن انتقاد از بعضا تصمیمات مجلس، گفت: با آغاز رئیس تازه بانک مرکزی و اخذ مجوزهای لازم از سران قوا، ظرف مدت کوتاهی با مجموعه‌ای از اقدامات و سیاست‌های موثر، اسب سرکش دلار را رام کنیم اما با این وجود، کماکان نظام ارزی مرزوبوم نیازمند اصلاحات و اقدامات تکمیلی برای اجتناب از بروز تلاطم‌های ارزی در آتی می باشد .
به گزارش ایسنا، اکبر کمیجانی امروز (دوشنبه) در هشتمین جشنواره تجلیل از محققان و با ابلاغ اینکه اولیه محور موردنیاز پژوهش‌های حوزه مبلغی و بانکی، مهار نقدینگی و تورم است، گفت: به سبب مجموعه اقدامات انجام شده، پروسه شتابان نرخ تورم ماهانه متوقف گردیده و در حالا نزول است و که این کاهش ادامه‌دار باشد .

او افزود: به رغم این، وجود انباره نقدینگی که در حالا حاضر حدود ۱۷۵۰ هزار میلیارد تومان است، پتانیسل پیدایش فشارهای تورمی را دارد؛ لذا حتمی میباشد که در کانال‌های عرضه نقدینگی به جامعه، اصلاحات کلیدی انجام شود تا نقدینگی اضافه گردیده به کسب‌ و امور و بخش مولد اقتصاد سوق‌دهی شود .

قائم‌مقام خزانه مرکزی بیش تر کرد: همینطور از بعد تقاضای نقدینگی هم باید سازوکار جذب سپرده و نرخ‌های سود به نحوی باشد که با افزایش ماندگاری سپرده‌ها، از یک سو کانال بانکی توان پرداخت هزینه‌های جذب سپرده را داشته باشد و از سوی دیگر وام‌گیرندگان نیز بضاعت بازپرداخت فیض وام ها را داشته باشند .

 

 مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

 


نفد از بعضا تصمیمات مجلس
کمیجانی با انتقاد از برخی تصمیم‌ها در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: برخی تصمیم‌ها به تشویق خلاف کار و تنبیه منضبط سبب میشود که زمینه بند و تبصره ۱۶ ضابطه بودجه ۹۷ و تبصره ۳۵ قانون اصلاح میزان دارایی سال ۱۳۹۵ از این دست تصمیم‌ها بود .

وی محور دوم در زمینه‌ پژوهش‌های مورد نیاز نظام بانکی را بهبود سازوکار رئیس و عملیات نظام ارزی دانست و گفت: با مقدمه مدیر نو خزانه مرکزی و اخد مجوزهای اضطراری از سران قوا، همکاران ما توانسته‌اند ظرف مدت مقطع کوتاهی با مجموعه‌ای از اقدامات و سیاست‌های موثر، اسب سرکش دلار را رام نمایند و آن را طی یک مسیر کارشناسی شده به کانال‌های پایین‌تر سوق‌دهی کنند ولی با وجود گام‌های بزرگی که در این راستا برداشته گردیده است، کماکان نظام ارزی مرز و بوم تهی دست اصلاحات و اقدامات تکمیلی به مراد نگهداری ثبات بلندمدت بازار و اجتناب از پیدایش تلاطم‌های ارزی در آینده می باشد که به این منظور، چگونگی ایجاد و توسعه و گسترش ابزارهای کافی برای پوشش ریسک ارزی فعالان بخش حقیقی و واقعی اقتصاد و ارتقای سازوکاری ضروری برای تسهیل نقل و انتقال منابع ارزی از سوالاتی هست که می بایست پژوهش‌های ما برای تصمیم‌سازی درست در حوزه ارزی به آن پاسخ دهد .

قائم‌مقام خزانه مرکزی همچنین با تاکید بر اهمیت تصحیح نظام بانکی در پژوهش‌های انجام گردیده در حوزه پولی و بانکی تصریح کرد: محور سوم پژوهش‌های ما یحتاج نظام بانکی، بحث اصلاح نظام بانکی هست و همان‌گونه که بارها نیز تاکید گردیده است، تصحیح نظام بانکی در این عصر با جدیت پیگیری میشود .

کمیجانی افزود: وضعیت خاص ترازنامه بانک‌ها و مسائلی از پاراگراف بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی، مطالبات غیرجاری، کاهش کیفیت دارایی‌ها و بنگاه‌داری بانک‌ها موضوعاتی می‌باشند که تداوم آن دیگر پذیرفتنی نمیباشد که در این ارتباط، تنظیم و ثبت نظام جامع حل و فصل مالی شرکت ها و بانک‌های مشکل‌دار، ارتقای نظام چک و پایش سلامت بانکی، اصلاح ساختار رئیس ریسک و اجرایی کردن اصول حاکمیت شرکتی در بانک‌ها محورهایی می‌باشند که دستاوردهای پژوهشی آن می‌تواند نقش بسزایی در برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی شیوه انجام روند تصحیح نظام بانکی داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: در عین هم اکنون با اعتنا به توسعه و گسترش پیمان‌های مبلغی دو جانبه و چندجانبه و تحریم‌های آمریکا لازم هست که دانشمندان راجع به بعد ها این پیمان‌ها، شرایط اقتصادی کشورها، چگونگی تسویه با آنان و . . . فعالیت‌هایی را انجام دهند .

قائم‌مقام خزانه مرکزی در ادامه تاکید کرد که واحدهای اجرایی و سیاست‌گذاری بانک‌ها بایستی رابطه خویش را با دانشگاه‌ها و پژوهش‌گران افزایش دهند، چراکه این تعامل سبب ساز می‌گردد تا سیاست‌گذاران و مدیران بانکی به شکل همیشگی داده ها خویش را از اصلاحات و تحولات نظام بانکی ارتقاء دهند .

تاکید
بر به کار گیری از پول ملی در تجارت

 

 مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

 


قائم منزلت بانک مرکزی بر به کارگیری از پول ملی دو مرزوبوم در رابطه ها تجاری به جای ایجاد پل رابط برای تسویه مالی تاکید کرد .

کمیجانی در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در حوزه پول و بانک، با اشاره به موقعیت منعقد پیمان‌های پولی دوجانبه، اظهار کرد: در سال‌های قبلی و به خصوص در ماه‌های اخیر، بر عملیاتی شدن توافق‌نامه‌ها و پیمان‌های پولی دوجانبه تاکید شد و بانک مرکزی نگاه دوباره‌ای به پیمان‌های پولی داشته و یکسری از کشورهایی که مبادلات تجاری خیر و خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارند، با دقت به تمایل خودشان برای عهد مبلغی دوجانبه و مبتنی بر تسویه تجارت به اتکای پول‌های ملی خودشان می‌اندیشند .

او افزود: منعقد پیمان‌های مبلغی با بعضی از کشورها پیشرفت داشته و با بعضا عملیاتی شده، اما با بعضی‌ از کشورها تهیدست این است که حالت و برهه زمانی هر دو طرف مهیا باشد .

قائم‌مقام خزانه مرکزی در جواب به سوالی درباره ابراز رغبت روسیه برای اجرایی کردن پیمان‌های مبلغی با ایران، تصریح کرد: تمایل برای این مورد از سوی هر دو کشور وجود دارد، البته می بایست شرایط و محفظه آن مهیا شود، چراکه یکی از موضوعاتی که درباره پیمان‌های دوجانبه و یکسری جانبه مطرح است، موضوع تسویه در وقتی هست که سطح تجاری مثبت یا منفی باشد .

کمیجانی تاکید کرد: می بایست به دنبال راهکاری باشیم که به جای به کار گیری از پل رابط برای تسویه و کسری‌های تجاری، از پول ملی دو مرز و بوم به کارگیری کنیم .



:: برچسب‌ها: اخبار ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

دور دوم توزیع سبد حمایتی آغاز شد/ این بار چه کسانی مشمول هستند؟

انگار داستان یارانه های هنوز برای برخی به پرده آخر نرسیده است ، حتی کسانی که با اجرای اشتباه این طرح ، هدفمندی یارانه ها را به موضوع پرداخت نقدی یارانه ها تقلیل دادند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد در حالی دوباره علم یارانه را بالای سر برده است که هنوز بار سنگین یارانه ها از دوش اقتصاد برداشته نشده است . توزیع نقدی ماهانه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب یارانه نقدی، تاثیری جدی بر  افزایش نقدینگی و به تبع آن تورم در سال های میاتی اجرای طرح هدفمندی به جا گذاشت .
 
 آن چنان که از سخنان مقامات اجرایی کشور بر می آید یارانه بیش از انکه یار شاطر باشد ، بار خاطر است . احمدی نژاد در حالی از ۲۰ برابر شدن یارانه های نقدی به دلیل شرایط اقتصادی کشور و افزایش قیمت دلار سخن گفته است که سال ۱۳۹۵ ، در آستانه انتخابات ریاست جمهور از یارانه ۲۵۰ هزار تومانی رونمایی کرده بود .
 
 
 کاندیدای رد صلاحیت شده در دوره دوازدهم ریاست جمهوری حالا اما با استناد به سه برابر شدن قیمت دلار ، ضرورت ۲۰ برابر شدن رقم یارانه ها را پیش کشیده است. به این ترتیب یک حساب سرانگشتی ساده نشان می دهد وی محاسبه دقیقی درباره میزان نقدینگی مورد نیاز برای توزیع این حجم یارانه نقدی نکرده است . برای پرداخت یارانه این در این ابعاد به ۸۰ میلیون نفر ۷۲ هزار میلیارد تومان نقدینگی در ماه لازم است.
 
رییس دولت نهم و دهم در حالی هر از گاهی از در پوپولیسم وارد می شود و درباره ضرورت افزایش رقم یارانه ها سخن می گوید که هیچ گاه توضیح دقیقی درباره چرایی عدم پرداخت یارانه به بخش تولید، سلامت و ... سخن نگفته است.یارانه ها بر اساس قانون تا سال ۱۴۰۰ پرداخت می شود و آن گونه که از جوانب موضوع پیداست، در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو یارانه ها همچنان نقش آفرینی خواهد کرد.
 
نوبخت تکید کرده است همین ۴۵ هزار و پانصد تومان با همان ارقام قبلی بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی برای دولت باقی گذاشته است.
 
 
چه کسانی دور دوم سبد حمایتی می‌گیرند؟
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز دور دوم توزیع سبد حمایتی خبر داد.شریعتمداری در مورد توزیع سبد حمایتی دولت گفت: سبد کالا کارگران توزیع و تمام شد آموزش و پرورش گرفته است دیگر وزارتخانه ها تک به تک با تایید ذی حسابان دریافت می کنند و برای تمام مددجویان بهزیستی وکمیته امداد و پشت نوبتی ها اقدام شد.
 
وزیر رفاه گفت: در ادامه گروه سوم کسانی دیگر مثل رانندگان و کارگران ساختمانی هستند که حقوق زیر ۳میلیون دارند به تدریج در گروههای مختلف ساماندهی شدند.
 
وی گفت: به دستور رئیس جمهور برای شروع نوبت دوم سازمان های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد ابلاغ شده است.
 
شریعتمداری افزود: درمورد آنهایی که بیمه نیستند و در گروههای مشمول قرار ندارند نیز بخش غالبی از مردم بیمه اند اما غیر از آن به تمام مراکز امداد و بهزیستی بعد از اتمام این مرحله اعلام می کنیم که برای ثبت نام تقاضایشان اقدام کنند.


:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

ناگفته
هایی از معاش ولادیمیر پوتین اختیاراتی که ولادیمیر پوتین در بازه سرویس در سمت افسری خدمت اطلاعاتی یک صدایی جماهیر شوروی (کا گ ب) داشت، زمینۀ ورود وی به مرکز ها امنیتی اساسی آلمان شرقی را در دهۀ هشتاد قرن قبل فراهم کرده بود . این یک عدد از ناگفته هایی هست که سندها تازه منتشره در آلمان افشا کرد .

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ مقامات آلمانی کارتی متعلق به "میجر ولادیمیر پوتین" را پیدا کرده اند که این کارت روز 12 دسامبر 1985 در شهر درسدن آلمان شرقی توسط وزارت امنیت میهن (اشتازی) صادر گردیده می باشد . این کارت به پوتین 33 ساله اختیارات فراوانی داده بود .

به نوشتۀ مجله بیلد چاپ آلمان؛ این کارت دارای امضای پوتین میباشد و هر سه ماه یکبار تمدید می شد و بازه اعتبارش تا سال 1989 بود .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

خبرنامه بیلد تصویر این کارت و تصویر پوتین را در کنار هم منتشر کرد و نوشت که این کارت در بین پرونده های متعلق به بازه شوروی پیدا گردیده می باشد .

"کنراد فِلبِر" مدیریت آرشیو وزارت امنیت کشور آلمان شرقی (اشتازی) در گفتمان با بیلد اعلام کرد : کسی نمی دانست که پوتین این کارت را از اشتازی دریافت کرده بود چون نامش در لیست اسامی نیروهای ارتش شوروی که دارنده چنین کارتی بودند، فقدان .

فلبر می گوید : پوتین با این کارت می توانست بدون هیچ مشکلی وارد دفترها دستگاه های امنیتی وزارت امنیت میهن آلمان شرقی (اشتازی) شود و با توجه به اهمیت دارندۀ این کارت، پلیس شهر درسدن به حامل آن احترام نظامی می گذاشت .

فلبر افزود : این کارت همچنین به پوتین اجازه می اعطا کرد که مزدوران آلمانی را جذب نماید زیرا بدون چاره کمبود که همیاری خود با کا گ ب را فاش کند .

کرملین تاکنون درباره کارت پوتین اظهار لحاظ نکرده می باشد . دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اذعان کرد که در مقطع شوری یک گونه "همکاری" بین سرویس های اطلاعاتی مسکو و درسدن بود .

پوتین نصفه دهه هشتاد در ابتدای همیاری اش با "کا گ ب" در مساله فرنگی وارد درسدن شد و تا سال 1990 به مأموریت خویش در دفتر کار "کا گ ب" در درسدن ادامه می داد .

روزنامه بیلد نوشت : مشخص نمیباشد که چرا پوتین پس از نقطه پايان مأموریتش در آلمان شرقی کارتش را معدوم نکرد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی



:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تارنمای مجله مورنینگ پست هنگ کنگ روز یک شنبه گزارش اعطا کرد خانم 'سابرینا حیران وانژو' روز یکم دسامبر در کانادا دستگیر شد و روز جمعه در دادگاه تفهیم اتهام شد .
اتهام او بر پایه نظر قاضی دادگاه ونکوور کانادا، نقض تحریم های آمریکا مقابل کشور ایران از سال های 2009 تا 2013 از شیوه راه و روش اندازی یک شرکت هنگ کنگی به اسم 'اسکای کام' است، چنانچه این اتهام ها اثبات شود خانم 'وانژو' به اتهام فریب بانک ها و ارگانهای آمریکایی به 30 سال حبس محکوم خواهد شد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


ایالات متحده و کانادا تا کنون شواهد و مستندات قاطعی در مسئله اتهامات خانم وانگژو ارایه نکرده اند و مدیران شرکت 'هواوی' هم هرگونه تخلف از قانون ها میان المللی را رد کرده اند .
اما سخنگوی وزارت خارجه چین پیشتر از کانادا منظور بود ضمن واضح کردن ادله بازداشت، بلافاصله وی را آزاد کند .
'گنگ شوانگ' گفته بود: تاکنون کانادا یا این که آمریکا هیچگونه شواهد یا مدارکی دال بر نقض قانون این دو مرز و بوم از سوی «مونگ وانژو » به چین ارایه نکرده اند .
کمپانی فناوری هواوی روز پنجشنبه در پکن با صدور بیانیه ای هرگونه تخلف بوسیله این مدیرش را رد و اعلام کرد اطلاعات اندکی در قضیه دستگیر خانم «وانژو» در دست داراست .
در بیانیه کمپانی فناوری هواوی آمده است: این کمپانی هم خوانی با قوانین و مقررات دربین المللی از گزاره ضوابط و ضوابط صادرات، رعایت تحریم ها و در دست گرفتن صادرات سازمان ملل متحد، ایالات متحده و اتحادیه اروپا عمل کرده میباشد .
این شرکت اظهار امیدواری کرده میباشد سیستم های قضایی کانادا و ایالات متحده در نهایت به یک سود گیری صحیح برسند .



:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

 حفاظ هایی که در حال حاضر وجود دارند خیلی ساده هستند. در این مطلب ایده هایی جذاب برای حفاظ حیاط یا نرده باغچه به شما داده می شود.

حفاظ حیاط و باغچه تندیسی

حفاظ حیاط تندیسی

حفاظ شاخ گوزنی

درب آکاردئونی

برای ساخت نرده تندیس شکل باید از تیغه های فلزی کمک بگیرید. ارتفاع نرده تندیسی به اندازه ای هست که از ورود حیوانات وحشی و ولگرد جلوگیری کند. این نرده  علاوه بر زیبایی، کاربردی نیز هست. از لحاظ برآور هزینه، هزینه ی چنین نرده ای کمی بالا است. اما اگر به دنبال یکحفاظ خاص هستید. به خاص و متفاوت بودن آن می ارزد.

محافظ حیاط و باغچه بتنی

در این نوع حفاظ حیاط در قالب های برش خورده، بتن ریخته می شود. و بعد از بتن ریزی قالب ها بر روی سطح زمین باقی می مانند. که در نهایت دیوارهایی بتنی به وجود می آید.درون قالب علاوه بر بتن از خرده چوب هم استفاده می شود. بتن و خرده های چوب با هم مخلوط می شوند. و زمانی که بتن خشک شد. و قالب برداشته شد. مخلوطی از عناصر وجود دارد که زیبایی خاصی را به وجود می آورد.

حتما بخوانید:   پایه راهبند

پرچین برای محافظ حیاط

در این مدل محافظ از پرچین ها استفاده می شود. به این صورت که جلوی پرچین دیواره ی نازک چوبی قرار می دهند. ارتفاع این پرچین ها بلند است. از این رو راه حلی بسیار عالی برای تأمین امنیت حیاط هستند.

نرده حیاط با مواد بازیافتی

حفاظ حیاط

 

حفاظ شاخ گوزنی

درب آکاردئونی

 

ساخت این نرده بسیار آسان است. به راحتی می توانید با مواد و مصالح بازیافتی که عموما در دسترس دارید. نرده های زیبا و چشم گیری را خلق کنید. در این نمونه که به شما نشان دادیم. سازنده از تنه های درختی که باقی مانده چوب های یک شرکت چوب بری بوده است. کمک گرفته و آن ها را به پنل های سیمی بسته است. با این کار عنصر طبیعی را به عنصر مصنوعی پیوند زده و زیبایی خاصی را به نرده داده است.

صفحه های چوبی برای محافظت از حیاط

حفاظ حیاط

می توان از پنل های چوبی توپر استفاده کرد تا به دیوار حیاط روح بخشید. با این کار ظاهر دیوار امروزی و مدرن می شود. در صورتی که پنل ها را در بالای دیوار بتنی قرار دهید. امنیت خانه را بیشتر کرده اید.

حفاظ شاخ گوزنی

درب آکاردئونی

 



:: برچسب‌ها: مشهد , حفاظ , شاخ گوزنی , آکاردئونی ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آذر 1397 | نظرات ()