نوشته شده توسط : alipour

وزارت خارجه لهستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد کاردار این مرز و بوم در تهران به طرف ایرانی گفته است که ورشو معتقد است که جامعه بین‌الملل حق دارد در مورد موضوعات جهانی و منطقه‌ای دعوا کند .

واکنش

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


لهستان به احضار کاردارش: حق داریم هر کنفرانسی میخواهیم برگزار کنیم به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه وزارت امور خارجه کشور ایران در واکنش به تصمیم لهستان برای میزبانی از یک نشست ضدایرانی کاردار این میهن را احضار کرد، وزارت خارجه لهستان روز یک‌شنبه با صادر شدن بیانیه‌ای بر حق خود برای برگزاری چنین نشستی سماجت کرده میباشد .

در این بیانیه با اشاره به دیدار کاردار این کشور با رئیس اداره اول اروپای شرقی وزارت امور خارجه ایران، آمده است: «دیپلمات لهستانی محتوای کنفرانس وزارتی در قضیه خاورمیانه را که در ماه فوریه امسال در ورشو و به چهره مشترک با ایالات متحده برگزار می‌شود، تشریح کرد .»

این بیانیه می‌افزاید: «به عقیده ما، جامعه بین‌الملل این حق را دارااست که موضوعات گوناگون منطقه‌ای و جهانی را به بحث نهاده و لهستان نیز [این حق را دارد] که کنفرانسی را برگزار کند که انگیزه آن ساخت بستری برای اقداماتی برای رواج ثبات و شکوفایی در حوزه‌ خاورمیانه است .»

«مایک پامپئو» وزیر خارجه ایالات متحده روز آدینه اعلام کرد که روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه همین سال نشستی به میزبانی لهستان برگزار می شود که عنوان رسمی آن «آینده خاورمیانه» است، اما بیش از هر چیز بر کشور ایران متمرکز است . به گفته پامپئو، در این نشست که با شرکت کردن وزرای خارجه کشورهای مختلف و همینطور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود، تلاش خواهد شد تا اتحادی برعلیه کشور‌ایران صورت گیرد . هنوز اسامی کشورهایی که در این جلوس کرد حضور می‌یابند، اعلام نشده میباشد .

در برخورد به میزبانی لهستان از این نشست، روز جاری (یکشنبه) «ویچخ اونلت» کاردار این سرزمین به وزارت کارها خارجه کشور‌ایران احضار شد . سازه بر اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه، طرف ایرانی در این دیدار «مراتب اعتراض رسمی جمهوری اسلامی کشور ایران نسبت به اقدام طرف لهستانی در ملازمت و همراهی با آمریکا برای برگزاری این کنفرانس را اعلام داشته و اظهار‌ این یک حرکت خصمانه از سوی آمریکا مقابل جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران است و توقع می‌رود لهستان از ملازمت با آمریکا در برگزاری این کنفرانس پرهیز نماید .»

لهستان که دولتی راستگرا دارد، از جمله نزدیک‌ترین کشورهای اروپایی به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکاست و به واشنگتن پیشنهاد داده که یک پایگاه نظامی بلندمرتبه در این کشور تأسیس نماید . رئیس‌جمهور لهستان از این پایگاه با عنوان «دژ ترامپ» خاطره کرده می‌باشد . ورشو هرچند به ظواهر از توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده، اما از نادر کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که از قابلیت ملازمت و همراهی با تحریم‌های آمریکا نیز صحبت کرده و از دیگر کشورهای اروپایی منظور با سیاست واشنگتن در قبال کشور ایران هم پا شوند .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

انتهای
پیام/ق



:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

«سال دیگر اتومبیل تولید نمی‌شود»،

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

 

«تا پایان‌ سال 97 تولید قطعات خودرو متوقف می‌شود» و . . . اینها اخباری می‌باشد که به صورت رسمی و غیر رسمی از خودروسازان منتشر می گردد . خبرهایی که درست در آستانه قیمت‌گذاری خودروهای پرتیراژ داخلی به رسانه‌ها رسوخ کرده هست . هرچند ایران‌خودرو توقف ساخت اتومبیل در‌سال ٩٨ را تکذیب کرد، البته روز قبل مجدد آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان اعلام کرد که ۲۸۰‌هزار نفر از ابتدای‌ سال تاکنون، بیکار،۱۳۰‌هزار نفر تعدیل و ۱۵۰‌هزار نفر تعلیق شده‌اند . این قضیه درحالی فیس میدهد که فربد زاوه، تحلیلگر صنعت خودرو به «شهروند» می‌گوید: «به لحاظ می‌رسد خودروسازان دنبال شانتاژ خبری می‌باشند که قیمت‌های خودرو را بالا ببرند . گرچه آن ها برای پروسه رسمی انتقال پول به چین هم به مشکل خورده‌اند، اما توقف ساخت خودرو و قطعات اغراق می‌باشد .» زاوه تاکید می‌کند: «غیر از این در حالتی که حقیقتا تولید ماشین متوقف شود، علت آن مستقیما به سوءمدیریت یک‌سری ساله در کارخانه‌های خودروسازی برمی‌گردد و تحریم در این ماجرا تاثیر مقداری داشته است، البته آن ها همت می‌نمایند هزینه رئیس بد خویش را به جیب مردم زور کنند .» یک‌سوم واحدهای قطعه‌سازی تعطیل شدند آرش محبی‌نژاد، دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان در گردهمایی قطعه‌سازان خودرو، با اشاره به حال و روز اشتغال در صنعت قطعه‌سازی گفت: «از حدود ۱۲۰۰ قطعه‌سازی فعال در کشور، ۴۰۰ واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل می باشند و قیمت‌های فروش قطعات، باوجود افزایش قیمت‌های مواد نخستین و نهاده‌های ایجاد هنوز از سوی خودروسازان تصحیح نشده است، بر همین اساس، قطعه‌سازان با ضرر و زیان قابل توجهی روبه‌رو هستند؛ ضمن اینکه مجموع مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان به بیش از ٢٠هزار‌میلیارد تومان میرسد .» محبی‌نژاد گفت: «مطالبات معوق سررسید پیشین قطعه‌سازان حالا به رقمی بالغ بر ۵‌هزار‌میلیارد تومان رسیده؛ ضمن این‌که مشکل ها خراب زنجیره تامین خودروسازی مرزو بوم نیز همچنان ادامه دارااست . این درحالی میباشد که بحران نقدینگی به دلیل مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان، ارتقا چشمگیر مواد نخستین و نهاده‌های تولید اول خلل میباشد .»
او تاکید کرد: «مشکل ارزش فروش قطعات ماشین نیز می بایست حل شود؛ این درحالی هست که دشواری تامین مواد نخستین داخلی و فرنگی و تسویه خریدهای اعتباری و ارزی را نیز باید به مساله مقابل صنعت قطعه طولانی تر کرد؛ ضمن اینکه افت تیراژ زیر تولید منجر افزایش هزینه‌های سربار و خسارت و خسارت کلان قطعه‌سازی گردیده می باشد .»

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

کدخبر:
451358 ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۰:۱۱:۱۱ ارسال پرینت 3354 رویدادها رکنا: دختر جوان که در یک آرایشگاه زنانه فعالیت کاشت ناخن می‌کرد در سناریوی عجیبی با تناول کردن قرص‌های بسیار پشت دستور خودرویش خودکشی کرد .

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

به گزارش خبر نگار جنایی رکنا، ساعت 9 صبح روز جاری - روز شنبه - مرد جوانی در درحال حاضر عبور از خیابان اردستانی در ناحیه بام محک بود که با دختر جوانی که به طرز عجیبی پشت دستور خودرویش خوابیده بود روبرو شد و ابتدا با زدن به شیشه خودروی پراید زد البته جوابی از سوی دختر برنا نشنید .

شایسته ترین
آگهی های خرید سوئیت در تهران
کاشت
گیسو فقط با ۱میلیون تومان!
بهترین
آیتم ها برای رهن و اجاره سوئیت در تهران
افشاگری
و پیشنهاد امداد نامزد سابق رونالدو به گلایه مند پرونده تجاوز
این
5 مرد زحمتکش را می شناسید؟ / آن‌ها دزدان خانه های تهرانی ها بودند +عکس توقیف
آمبولانس با بیمار خردسالش در جاده اهواز / پلیس راهور تکنسین ها را بازداشت کردند! دردسر
سرکنسول عراق به یاد تبلیغ یک راس جراحی زیبایی در شهر مشهد مقدس !+عکس یورش
هوا داران مجموعه تروریستی به محل کار اتحادیه جوانان مرد جوان با دقت به مرموز بودن صحنه با ماموران کلانتری 164 قائم تماس گرفت و از ماجرای مرموز خوابیدن دختر جوان در خودروی پراید خبر داد .

قتل نفس
دختر آرایشگر همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر شوند و در بررسی‌های ابتدایی و در حالیکه امدادگران اورژانس در محل حضور پیدا کرده بودند از مرگ این دختر برنا خبر دادند .

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس درایت تهران به فرمان بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شوند و پژوهش ها پلیسی کلید زده شد .

کارآگاهان در پژوهش ها پلیسی پی‌بردند که دختر 33 ساله با میل کردن قرص‌های دوچندان مبادرت به قتل نفس کرده می‌باشد .

تجسس‌ها نشان از آن داشت که این دختر جوان که در یک آرایشگاه زنانه در کار کاشت ناخن عمل داشته از یک‌سری سال پیشین از شهرهای شمالی به تهران آمده و همراه خواهر و برادرش در پایتخت زندگی می‌نماید و در ماجرای عجیبی با میل کردن قرص به زندگی خویش نقطه نهایی داده می باشد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی



:: بازدید از این مطلب : 622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

انجام
تغییر و تحول و دگرگون سازی در آموزش و پرورش در چندین روز آینده قیم مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و رشد ازتغییر و تحول در فراگیری و رویش در یکسری روز آتی خبر بخشید و گفت: عملکرد داریم با انجام تغییرات، آموزش و رویش را به ردهمهم خود درعرصه های متفاوت اجتماعی و سیاسی برسانیم .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

انجام
تغییر تحول و دگرگون سازی در یادگرفتن و رشد در چندین روز آینده به گزارش مجموعه اجتماعی خبرگزاری فارس، امیرعلی نعمت‌الهیسرپرست راس امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و رویش در نشست فصلی مسؤولین سازمان بسیج دانش‌آموزی، با گرامیداشتیاد و یاد شهدای دانش‌آموز که مظهر شجاعت و رشادت در مرز و بوم هستند، اظهار کرد: برنامه‌های موثری در وزارت یادگرفتن و رشد در حالااجراست که یک عدد از اصلی‌ترین آنها، اجرای مدرک دگرگون سازی بنیادین آموزش و رشد است و بسیج دانش‌آموزی نیز قرارگاهی را برای اجرای سند دگرگون سازی تولید کرده می‌باشد و اعتقاد و باور داریم که بسیج دانش‌آموزی میتواند امداد خیر و خوبی در اجرای گواهیتحول باشد .

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی داوطلبانه برای اجرای مدرک تحول وارد شده هست و این فعالیت خیر و خوبی هست و این نیاز را داریم کهسایر ارگان ها و دستگاه‌ها نیز در اجرای مدرک تحول ورود داشته باشند؛ بسیجیان به تیتر دلسوزان انقلاب می توانند در شاداب سازی مدارسو پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثر گذار باشند .

نعمت‌الهی بر عملکرد برای تحقق اقتصاد مقاومتی که از منویات رهبر معظم انقلاب است تأکید و اضافه کرد: مشکل ها اکثری در حوزه اقتصادی وجود داراست لذا باید همگی سعی نمایند با اجرای اقتصاد مقاومتی، مشکلات مرتفع شود و این فرهنگ وتمدن در دانش‌آموزان نهادینه شود .

قیم راءس کارها هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و رویش با تأکید بر پرداختن به گفت‌وگوی میان نسلی، اظهار کرد: این برنامه باید تقویت شود و بسیج در این مسئله می تواند با آموزش و پرورش همکاری داشته باشد .

وی ادامه داد: برای هدایت املاک فراگیری و رویش نیازمند عمل جهادی هستیم لذا میتوانیم از ظرفیت‌های بسیج در این خصوص استفادهکنیم؛ بر این شالوده هرجا که نیاز به همکاری بسیج باشد وضعیت آن را آماده خواهیم کرد .

نعمت‌الهی از تغییر تحول و تحول در فراگیری و رشد در چندین روز آتی خبر داد و تصریح کرد: کارایی داریم با انجام تغییرات، یادگرفتن ورشد را به جایگاه حیاتی خویش در عرصه‌های متفاوت اجتماعی و سیاسی برسانیم .

او گفت: در انتصابات اخیر در یادگرفتن و رویش کارایی کردیم افرادی تعیین شوند که انقلابی، مقید به اجرای مدرک دگرگون سازی و منویاتجایگاه معظم رهبری و هم پا با دولت دانایی و امید باشند، لذا یادگرفتن و رویش با این نگاه مدیران را تعیین می کند .

قیم مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌ و پرورشتأکید کرد: در فضای مجازی نسبت به آموزش و پرورش بی مهری میگردد لذادر‌صورتی‌که نقد سازنده باشد خیلی عالی است اما بی‌مهری‌ها یاس را در آموزش و پرورش تقویت می‌نماید لذا در این برهه از بازه زمانی مستضعف ملازمت همگی مسؤولین و مردم هستیم .

انتهای

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


پیام/



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری و تحلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

در حالی که مدت مدت زیادی از عرضه دوربین های فیلمبرداری واقعیت مجازی با کیفیت ۸K یا این که ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل نمی گذرد، هم اکنون دوربین هایی با کیفیت بی سابقه ۱۱ K نیز ساخت شده اند .

 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این دوربین بوسیله شرکت Insta۳۶۰ تولید گردیده و مشابه به یک کره بلندمرتبه می‌باشد که بر روی آن هشت لنز برای فیلمبرداری ۳۶۰ مرتبه از کل محفظه اطراف نصب شده می‌باشد .

دوربین یادشده مجهز به حسگرهایی موسوم به Micro Four Thirds برای ارتقای کیفیت رنگ و اصلاح تصاویر هم است . پشتیبانی ۱۰ بیتی از رنگ ها دیگر قابلیت و امکان این دوربین می باشد .

بدیهی است این دوربین که ۱۵۰۰۰ دلار ارزش خواهد داشت به وسیله سینماگران و فیلم برداران حرفه ای قضیه استفاده قرار خواهد گرفت . توجه تصاویر ۱۱K به رقم حیرت انگیز ۱۱۵۲۰ در ۶۴۸۰ پیکسل می رسد .

این دوربین می تواند به صورت سه بعدی با کیفیت ۱۰ K و با سرعت ۳۰ فریم رد ثانیه هم تصویربرداری کند . همچنین فیلمبرداری با کیفیت ۸ Kو به چهره ۶۰ کادر در ثانیه هم ممکن است . همینطور در رخ استعمال از توجه ۵ .۳ K می توان با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه با این دوربین فیلمبرداری کرد .

برای هر یک از لنزهای این دوربین یک کارت حافظه اس دی برای ذخیره سازی حجم بالای اطلاعات آن در لحاظ گرفته گردیده است . دستکاری و بنا کردن داده ها این دوربین با قابل انعطاف افزار Adobe Premiere ممکن می‌باشد . فروش دوربین یادشده از ماه آوریل ابتدا می شود .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

به چه شکل
از مه مغزی خلاص شویم؟

مرجع اخبار رسمی

پایگاه  خبری و تحلیلی

ماهی سالمون بی نیاز از ویتامین ب ۱۲ می‌باشد که برای کارایی عصبی ضروری میباشد و اسیدهای چرب امگا ۳ مو جود در ماهی قادر است توجه و سرعت پردازش را در اشخاص مبتلا به خلل شناختی خفیف بهبود بخشد .
چگونه
از مه مغزی خلاص شویم؟ معالجه مه مغزیبه گزارش افکارنیوز، و بهبود تمرکز شما اکثر زمان ها به سادگی بهبود سبک زندگی هست .

پروفسور Felicia Goldstein معلم بخش مغز و روان دانشگاه اموری، مرکز بهداشت مغز در آتلانتا می‌گوید: “این یک عدد از رایج‌ترین شکایاتی می‌باشد که می شنوم .”

Goldstein می‌گوید: مه مغزی مانند فراموشی، تامل آهسته، لحظه‌های “چیزی که می خوام بگمنوک زبونمه” و به سختی تمرکز کردن شم می‌شود، و این برای همه ما حادثه میفتد .

خبر عالی اینکه: مه مغزی معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست . ولی اختلالات مزمن در وضوح میتواند چیزی فراتر از یک حواس پرتی عادی، مانند نقص‌ تیروئید، سکته، ناچیز خونی، دیابت، افسردگی و یا این که بیماری آلزایمر را نشان دهد .

در موضوع چیزهایی که سبب ساز ایجاد مه مغزی می‌گردد عمده بدانید، و بعد از آن این نکات قضیه تأیید دکتر معالج را برای پیش گیری و درمان آن امتحان نمایید .

علل
شایع مه مغزی
فشار
و استرس نبود
خواب تغییرات
هورمونی ناشی از یائسگی یا این که بارداری یک
رژیم غذایی نامنظم فقدان
ویتامین B۱۲ داروها
وضعیت
سالمی از پاراگراف افسردگی، دیابت، سندرم سوزنر، میگرن و مشکل ها تیروئید اندک
آبی شیمی
درمانی
به چه شکل
از مه مغزی خلاص شویم؟
رژیم غذایی مدیترانه ای را دنبال کنید .

Goldstein می‌گوید: ” اینجانب به شدت رژیم غذایی مدیترانه ای را پیشنهاد می‌کنم .”

در یک مطالعه بزرگسالانی که ماهی، میوه‌ها و سبزیجات، آجیل، لوبیا، دانه‌های کامل و روغن زیتون را خورده بودند، نسبت به هم سالان شأن که این مواد غذایی را کمتر خورده بودند، در آزمایش‌های یاد و تمرکز نتایج بهتری را کسب کردند .

ماهی سالمون بی نیاز از ویتامین ب ۱۲ می باشد که برای سعی عصبی ضروری می‌باشد و اسیدهای چرب امگا ۳ جان دار در ماهی میتواند اعتنا و سرعت پردازش را در افراد دچار به اختلال شناختی خفیف بهبود بخشد . تولیدها غنی از آنتی اکسیدان هم از تناسب و سازگاری مغزی پشتیبانی مینمایند .

دکتر جاناتان روسند، مدیر راس درمان بیماری‌های مغزی در درم عمومی ماساچوست در بوستون می‌گوید: “زمانی که ما عالی نمی‌خوابیم و یا از خواب محروم هستیم، حفظ تمرکز و توجه حوصله فرساست .”

تلاش فرمایید یک روتین منظم خواب را حفظ نمائید و وسایل الکترونیکی را یک ساعت قبلی از رفتن به تخت خواب کنار بگذارید . روشنایی مانیتور وسایل الکترونیکی ایجاد هورمون ملاتونین، هورمون مؤثر در در دست گرفتن چرخه خواب و بیداری را با خلل روبرو می‌نماید .

فعال
بمانید
ورزش شما را هوشیار و تیز نگه می‌دارد: ورزش خون و جریان اکسیژن را به مغز افزایش می‌دهد، خواب را بهبود می بخشد، و خطر خلل ها تن درستی که می تواند باعث مغز ابری شوند را کاهش می‌دهد .

هدف ۱۵۰ دقیقه عمل هوازی متوسط در هفته هست . یک مطالعه نشان بخشید که ۱۰ دقیقه پیاده روی از شدت ناچیز تا متوسط سبب ساز تقویت حافظه، اعتنا و مقطع برخورد زنان نسبت به دوز ۵۰ میلی گرم کافئین می شود .

پروتیین
بیشتری بخورید
از وعده‌های غذایی و در بین وعده‌های سنگین کربوهیدرات برای مقابله با سقوط انرژی اجتناب کنید؛ آن ها می‌توانند فعالیت هشدار دهنده نورون‌ها را در مغز متوقف نمایند . مواد غذایی با پروتئین بالا که حاوی اسید آمینه است، را تعیین کنید . اسید آمینه این نورون‌ها را تحریک می‌نماید . مصرف آب به میزان کافی نیز، جریان خون را به مغز مراقبت می نماید . یک چرت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه‌ای قادر است تارهای شناختی مغز را روشن‌تر کند .
عصاره
رزماری را استنشاق کنید
مطالعات مقدماتی حاکی از آن می‌باشد که بو روغن ضروری رزماری باعث ارتقاء کارآیی در وظیفه‌های ریاضی فرضی می شود .

دکتر معالج Rosand می‌گوید: “من برای درمان‌های خانگی ارزش زیادی قائل هستم و مردم را تشویق میکنم تا وقتی که شواهدی مبنی بر زخم بر فرد وجود ندارد، آن ها را امتحان کنند .”

چه
وقتی در مسئله مه مغزی به پزشک معالج مراجعه کنیم؟
درصورتی که مه مغزی ناگهان خودش را نشان دهد و یا این که در معاش روزمره تان نقص‌ ساخت کند، بدتر از مورد ها معمول هست و بایستی به پزشک معالج مراجعه کنید . شما میتوانید یک تست خون را انجام دهید که در آن دیابت، عدم تعادل هورمونی و فقدان مواد مغذی در آن سناریو داده میگردد .

اگر فکر می‌کنید که دارو مغز شما را مه آلود می‌کند، ممکن میباشد پزشک معالج شما دوز دارو را تهیه کرده یا یک داروی جایگزین برای آن تجویز نماید .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه  خبری و تحلیلی



:: بازدید از این مطلب : 624
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

ارتش چین به تازگی یک بمب با قدرت بسیار بالا که از آن به عنوان «مادر همه بمب‌ها» یاد می گردد را با پیروزی مورد تست قراربخشید .
چین

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی


«مادربمب‌ها» را آزمایش کرد به گزارش افکارنیوز، چین به طراوت از نزاع افزاری که از آن به تیتر «مادر تمامی بمب‌ها» خاطره می‌شودرونمایی و آن را با پیروزی آزمایش کرد .

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، چین در فیلمی که در این زمینه منتشر ساخته، بمبی تبارک را در دشتی پرتاب کرده که انفجار ناشی از این بمب، دودمضاعف عظیمی ایجاد کرده میباشد .

خبرگزاری قانونی چین، «شینهوا» نیز چهارشنبه پیشین با اشاره به این اتفاق افتاد نوشت که این بمب ورژن چینی «مادر همگی بمب‌هاست .»

بر شالوده این گزارش، این مبارزه افزار از نظر قدرت تخریب، آن‌گاه از بمب اتمی قرار می‌گیرد . این بمب توسط یک بمب افکن چینی از گونه«اچ -6کا» پرتاب شده هست اما هنوز جزئیات بیشتری درباره تاریخ، مکان و اقتدار انفجار این بمب منتشر نشده می‌باشد .

دولت آمریکا سال 2017 در تلاش برای تخریب کانال تونلی‌ داعش در شرق افغانستان، از قدرتمندترین بمب متعارف در زرادخانه‌ خویش به نام «موآب»یا مامان همه بمب‌ها به کارگیری کرد که با ثنا «دونالد ترام‍پ» مدیریت جمهور ایالات متحده مواجه شد .

«وی دونگژو» تحلیلگر نظامی چینی در این مسئله بیان کرد که نسخه چینی این بمب پنج تا شش متر طول داراست اما وزن آن کمتر از نسخهآمریکایی می باشد .

این تحلیگر چینی افزود: «انفجار ایجاد گردیده از این بمب به سهولت استحکامات زمینی را محو و نابود می‌نماید .»

اخیرا «شی جینپینگ» رئیس‌جمهور چین به ارتش این سرزمین دستور داده همواره آمادگی نظامی خویش را محافظت کند و قابلیت‌های زرمیخود را بیش از پیش تقویت کند .

به نوشته خبرگزاری «چاینا دیلی»، شی جینپینگ چین به مدیریت کمیته مرکزی ارتش، روز جمعه فرمان بخشید نیروهای دارای سلاح به تقویت آمادگی خویش برای نبرد ادامه دهند تا این اطمینان حاصل شود که همواره مهیا رزم می‌باشند .

شی که دبیر کل کمیته مرکزی حزب کمونیست چین است، در سخنانی که در کمیسیون مرکزی نظامی ایراد کرد، اظهار داشت که عالم در مدت تغییراتپر سرعت به سر میبرد و چین همچنان در زمان راهبردی مهمی هست که برای توسعه کشور اساسی میباشد . شی بیان کردخطرها و چالش‌های قابل پیش‌بینی و غیر قابل پیش‌بینی متعددی در درحال حاضر ظهور می‌باشند .

رئیس‌جمهور چین از ارتش خواست به طور بی نقص در خصوص هر آنچه که امنیت و توسعه‌ ملی را تهدید می‌کند ،هوشیار باشد تا دوراندیشی نیروها را از هر بحران، چالش و نبرد تقویت کند و آمادگی کامل و مستحکمی برای عملیات جنگی ایجاد نماید .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی



:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


سن 91 سالگی؛ وزیر

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

 

دفاع ایالات متحده در زمان هجوم طبس، مُرد وزیر دفاع اسبق آمریکا که ناکامی عملیات طبس در مدت سر کردگی او بر پنتاگون حادثه به زمین خورد در سن ۹۱ سالگی مرد .

به گزارش مجموعه خبر خبرگزاری جوان به نقل از العالم، «هارولد براون»، وزیر دفاع ایالات متحده در بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ که باخت «عملیات طبس» یا «عملیات پنجه عقاب» برای حمله به کشور ایران و دست اندرکاران آشیانه جاسوسی آمریکا در دوران وی حادثه افتاد در سن ۹۱ سالگی فوت کرد .

«هارولد براون» یک عدد از چهار شخص باخبر در دولت «جیمی کارتر» بود که در جریان این عملیات قرار داشت و بعداً از آن به تیتر «بزرگترین پشیمانی» و یکی از «دردناک‌ترین» درس‌هایی که آموخته، خاطره کرد .

«پنجه عقاب» قرار بود روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ (۲۴ آوریل ۱۹۸۰) با به کارگیری از پیشرفته‌‌ترین تجهیزات نظامى آمریکا اجرایی شود البته نیروهای آمریکایی-شامل ۱۳۲ نظامی، ۸ چرخبال و سه هواپیمای باربری هرکولس C130- پس از استقرار در طبس و قبل از جنبش به تهران به حادثه ها مختلفی در گیر شده و در اجرای مأموریت شکست خوردند .

دستگاه هیدرولیک یک عدد از چرخبال‌ها از عمل افتاد، چرخبال دیگر بر اثر گردباد شن و عدم مشاهده کرد کافی به هنگام جابجایی با یکی از هواپیماهای هرکولس بازخورد کرده و هر دو وسیله نقلیه آتش گرفت و در نتیجه آن ۸ نفر از نظامیان در شعله‌های حریق سوختند .

براون چند ده سال آن‌گاه در کتابش با تیتر «Star Spangled Security» نوشت: «این عملکرد شکست‌خورده برای نجات [آمریکایی‌ها در ایران] را اصلی ترین پشیمانی‌ خویش و دردناک‌ترین درسی که آموخته‌ام، می‌دانم .»



:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


سن 91 سالگی؛ وزیر
دفاع ایالات متحده در زمان هجوم طبس، مُرد وزیر دفاع اسبق آمریکا که ناکامی عملیات طبس در مدت سر کردگی او بر پنتاگون حادثه به زمین خورد در سن ۹۱ سالگی مرد .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

به گزارش مجموعه خبر خبرگزاری جوان به نقل از العالم، «هارولد براون»، وزیر دفاع ایالات متحده در بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ که باخت «عملیات طبس» یا «عملیات پنجه عقاب» برای حمله به کشور ایران و دست اندرکاران آشیانه جاسوسی آمریکا در دوران وی حادثه افتاد در سن ۹۱ سالگی فوت کرد .

«هارولد براون» یک عدد از چهار شخص باخبر در دولت «جیمی کارتر» بود که در جریان این عملیات قرار داشت و بعداً از آن به تیتر «بزرگترین پشیمانی» و یکی از «دردناک‌ترین» درس‌هایی که آموخته، خاطره کرد .

«پنجه عقاب» قرار بود روز ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۵۹ (۲۴ آوریل ۱۹۸۰) با به کارگیری از پیشرفته‌‌ترین تجهیزات نظامى آمریکا اجرایی شود البته نیروهای آمریکایی-شامل ۱۳۲ نظامی، ۸ چرخبال و سه هواپیمای باربری هرکولس C130- پس از استقرار در طبس و قبل از جنبش به تهران به حادثه ها مختلفی در گیر شده و در اجرای مأموریت شکست خوردند .

دستگاه هیدرولیک یک عدد از چرخبال‌ها از عمل افتاد، چرخبال دیگر بر اثر گردباد شن و عدم مشاهده کرد کافی به هنگام جابجایی با یکی از هواپیماهای هرکولس بازخورد کرده و هر دو وسیله نقلیه آتش گرفت و در نتیجه آن ۸ نفر از نظامیان در شعله‌های حریق سوختند .

براون چند ده سال آن‌گاه در کتابش با تیتر «Star Spangled Security» نوشت: «این عملکرد شکست‌خورده برای نجات [آمریکایی‌ها در ایران] را اصلی ترین پشیمانی‌ خویش و دردناک‌ترین درسی که آموخته‌ام، می‌دانم .»

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی



:: برچسب‌ها: اخبار ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

یک عکاس و هنرمند برنا و خلاق با استعمال از توییت های دونالد ترامپ یک کسب و فعالیت مالامال فیض روش انداخته هست . کسب و کاری که از توییت های ترامپ به اضافه تعدادی صندل ابری تشکیل شده هست .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی
: یک عکاس و هنرمند برنا و خلاق با به کار گیری از توییت های دونالد ترامپ یک کسب و کار لبریز سود منش انداخته میباشد . کسب و کاری که از توییت های ترامپ به اضافه یکسری دمپایی ابری تشکیل شده هست .

یک هنرمند و عکاس جوان و 27 ساله در لس آنجلس، از طریق وب سایت خویش مبادرت به فروش صندل هایی می کند که منقش به توییت های دونالد ترامپ هست . توییت هایی که اکثرا جنجالی و گهگاه بی محتوا هستند . این جوان خلق کننده موفق گردیده کل دست ساخته های خود را در یک ماه بفروشد و می گوید اهداف بلند مدتی برای توییت های مدیر جمهور دارد .

دمپایی
ابری های مدیر جمهور ایالات متحده پر فروش شد / ایده خلاقانه ای که از توییتر دونالد ترامپ الهام گرفته است
«موریسون» نام هنری این برنا می‌باشد . وی می گوید از مدت نوجوانی و در زمان دبیرستان علاقه خاصی به عکاسی و کارهای هنری داشته و ایده استفاده از توییت های ترامپ طی سال گذشته و در جریان یک پروژه دیجیتال به ذهنش رسیده می باشد . موریسون در این خصوص می گوید: " کافیست به توییتر دونالد ترامپ خصوصی بزنید تا با بیش از 40 هزار توییت خیره کننده و غریب او رو به رو گردید . نظرات او اکثر وقت ها ضد و نقیض و بی محتواست و اینجانب نیز عملکرد کردم در کارم این بی محتوا بودن را سناریو دهم و ریاکاری وی را برجسته کنم ."

موریسون در ساخت نخستین خویش هزار جفت کفش تابستانی ایجاد و به سرعت نیز در سایت خود فروخت وی می گوید 10 درصد از نتیجه خود را به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا اهدا کرده میباشد . موریسون سه طرح کفش تابستانی ابری را ، بر مبنا سه گروه متناقض از توییت های ترامپ ساخته میباشد .
برای مثال:
دمپایی
ابری های رئیس جمهور ایالات متحده لبریز فروش شد / ایده خلاقانه ای که از توییتر دونالد ترامپ الهام گرفته است
_ در سال 2013، ترامپ در توییتی به باراک اوباما گفته بود نباید به سوریه حمله کند و در آوریل 2017، ترامپ به سوریه هجوم کرد .

_در ماه نوامبر 2012، ترامپ در توییتر به این نکته اشاره کرد که "الکترال کالج" یک فاجعه برای یک دموکراسی می باشد . دقیقا چهار سال بعد، فقط یکسری روز پس از برد در انتخابات ریاست جمهوری 2016، ترامپ، الکترال دانش گاه را نبوغ واقعی نامید .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

_در سال 2012، ترامپ توییت زد که براساس گفته های منبعی آگاه، مدرک میلاد اوباما تقلبی میباشد . چهار سال بعد از آن ترامپ از مردم خواست تا گفته های منابع آگاه را اعتقاد نکنند .

موریسون هر جفت دمپایی را با طرح دلخواه کابران به بها حدود 30 دلار آمریکا عرضه کرده میباشد . موریسون می گوید که مردمان از 47 ایالت دمپایی ابری های ترامپ را خریداری کرده اند .

 



:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر,تازه ترین اخبار ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()